FAQ
Här hittar du svar på vanligt ställda frågor. Är det så att du inte hittar svaret på just din fråga så kan du använda kontakt formuläret under "Kontakta oss" eller genom att klicka här.
Allmänt
Jag har inte fått ett bekräftelsemail efter mitt köp. Vad gör jag? Kontakta oss med dina uppgifter så skickar vi ut kopia direkt. Är det så att mailet fortfarande inte kommer fram för någon anledning så kan vi skicka ut dem via SMS efter att vi identifierat dig som kund.
Vad gör jag om jag behöver ändra mina uppgifter eller lägga till en person på mitt avtal? Kontakta oss så hjälper vi dig med det direkt. Din handläggare svarar alltid inom 30min.
Har jag bindningstid? isf hur länge? I de flesta av våra paket så finns det en bindningstid på 12 mån. Har man skräddarsytt ett paket med oss kan det variera mellan 12-36 månader.
Är mina uppgifter säkra hos er? Vi säljer aldrig våra kunders uppgifter till en tredjepart. Ni kan läsa mer om detta under fliken, "Integritetspolicy".
Hur gör jag om jag vill säga upp mitt avtal mer Infolock? Kontakta vår kunderservice så hjälper vi dig med det.
Jag har frågor om mitt avtal. Du är välkommen att kontakta vår kundservice på 08-27 66 65 så hjälper vi dig.
När löper mitt avtal ut? Avtalstiden framgår i orderbekräftelsen du fått utskickat. Om du inte har kvar detta kan du alltid kontakta oss för att få reda på avtalstiden.
Kan jag överlåta min tjänst till någon annan / något annat företag? Du kan kontakta vår kundservice så skickar de ut en överlåtelseblankett till dig. Tänk på att den som vill ta över tjänsten behöver godkännas i vår kreditkontroll.
Avslutas tjänster automatiskt efter avtalstiden? Efter avtalstiden löper avtalet vidare med 3 månaders uppsägningstid, om du inte redan meddelat att du vill avsluta tjänsten.
Fakturafrågor
Kan jag betala årsvis? Ja, du kan betala årsvis via en årsfaktura. Hör av dig till vår kundservice så hjälper vi dig att sätta upp en sådan.
Hur aktiverar jag upp Autogiro? Aktivera autogiro direkt hos Fortnox. Du kan även ringa till kundservice på 08-27 66 65 så hjälper vi dig. Kontakta vår kunderservice så hjälper vi dig med det.
Vad har ni för betlalningsalternativ? I dagsläget kan du välja mellan e-faktura, pappersfaktura, autogiro och e-postfaktura. Kontakta kundservice om du vill ändra ditt sätt att betala.
Jag har fått en högre faktura än vad jag förväntade mig. På din första faktura kan det vara så att du blivit debiterad för mer än en kalendermånad beroende på när du tecknade avtalet, kolla på fakturan om det framgår olika perioder.
Hur ska jag eller min revisor få tag i fakturakopior? Kontakta gärna vår kundservice på hej@infolock.se så hjälper vi er med fakturakopior.